Een gelaagde aanpak? Je zou het kunnen zien als een lasagne. Afzonderlijk zijn de lagen niet speciaal, maar de opgebouwde lagen, zeker wanneer dit perfect op smaak is gebracht, maakt dat het gerecht je prikkelt.
De geur, de aanblik, echt lekker, lasagne!
Dit gevoel wil je met je marketing voor jouw restaurant, hotel, leisure bedrijf of bed & breakfast ook oproepen. Dat lukt niet door dit te zenden: “we hebben een menu, dit is de prijs, wil je dit kopen?”. Het is alsof je de afzonderlijke gerechten koud voor de gast neerzet. Zonder de geur, de beleving. Niets van dat. Dan mag je niet verwachten dat de gast dit dan wilt hebben. Met de gelaagde aanpak zorg je dat je opgemerkt wordt. Doordat je relevante informatie deelt en online in gesprek gaat met jouw doelgroepen, gaan ze erover nadenken om naar jouw zaak te komen. Omdat ze je vaker zien, breekt het moment van reserveren of binnenlopen sneller aan. Mooi! En door de interessante informatie die jij blijft delen, blijven ze ook verbonden bij jouw bedrijf.
De 4 lagen van onze Lasagne:
- Aandacht: opvallen, op het netvlies komen, zichtbaar zijn
- Overtuigen: informeren, verhalen vertellen
- Actie: een aanbod doen dat past
- Behoud: waard zijn om te blijven volgen