EXCLUSIEF voor ondernemers in de gastvrijheid en vrije tijd

Gratis Marketing Inspiratie Sessie 

Levert social media marketing jou ook vooral stress op?

Door de snelheid van de veranderingen en de transformaties die online platforms ondergaan, kan marketing voor jou als ondernemer in de gastvrijheid en vrije tijd bijna ondoenlijk zijn. Je bent van origine natuurlijk geen marketeer. En dan heb je als ondernemer ook nog te maken met diverse kanalen, met elk hun eigen kenmerken: Facebook, Instagram, je website, e-mail, noem het maar op. Dat kun je zelf niet allemaal beheersen, naast de dagelijkse operatie.


Leads to Bookings is er om jou te ontzorgen. Met ons 4 Fasen Lasagne Marketing Model zorgen wij dat je altijd zichtbaar bent via social media, verzorgen wij jouw e-mail marketing, zetten we specifieke campagnes in én fungeren wij als jouw marketing partner. Geen stress meer en je bent verzekerd van een optimale zichtbaarheid die past bij jouw bedrijf. Zo weten de juiste gasten jou te vinden!

Marketing anno nu:


Het 4 Fasen Lasagne Marketing Model

AANDACHT
OVERTUIGEN
ACTIE
BEHOUD

Wie zijn wij?

Luuk, heeft een scherp oog voor de wensen van klanten en weet hoe hij deze geïnteresseerd in jouw zaak kan krijgen. Het creëren van aansprekende content om jouw bedrijf de aandacht te geven die het verdient, is zijn passie. Bij Leads to Bookings is hij jouw eerste aanspreekpunt. 


Rudy, als Online Marketing specialist en ervaren ondernemer kent hij de kneepjes van het vak en zorgt hij dat voor jouw bedrijf een heerlijke Marketing Lasagne wordt gemaakt. 


Wij hechten beiden veel waarde aan direct en persoonlijk contact. Geen formeel geneuzel, maar hands-on mentaliteit en samen kijken hoe we jou zo goed mogelijk kunnen ontzorgen met onze bewezen manier van werken.


Het aantal reserveringen steeg met 41%: "We zitten steeds vaker vol"
The content you add below will be added to a pop-up on the live version of your website.

Dagelijks komen er nieuwe social media volgers bij: nieuw potentiële klanten.

The content you add below will be added to a pop-up on the live version of your website.
Een 15% hogere besteding per gast: een hoger rendement per reservering
The content you add below will be added to a pop-up on the live version of your website.
The content you add below will be added to a pop-up on the live version of your website.

Hoe je door een gelaagde aanpak optimale horecamarketing nieuwe terugkerende klanten bereikt voor je restaurant, hotel, leisure bedrijf of bed & breakfast

Een gelaagde aanpak? Je zou het kunnen zien als een lasagne. Afzonderlijk zijn de lagen niet speciaal, maar de opgebouwde lagen, zeker wanneer dit perfect op smaak is gebracht, maakt dat het gerecht je prikkelt.
De geur, de aanblik, echt lekker, lasagne!

Dit gevoel wil je met je marketing voor jouw restaurant, hotel, leisure bedrijf of bed & breakfast ook oproepen. Dat lukt niet door dit te zenden: “we hebben een menu, dit is de prijs, wil je dit kopen?”. Het is alsof je de afzonderlijke gerechten koud voor de gast neerzet. Zonder de geur, de beleving. Niets van dat. Dan mag je niet verwachten dat de gast dit dan wilt hebben. Met de gelaagde aanpak zorg je dat je opgemerkt wordt. Doordat je relevante informatie deelt en online in gesprek gaat met jouw doelgroepen, gaan ze erover nadenken om naar jouw zaak te komen. Omdat ze je vaker zien, breekt het moment van reserveren of binnenlopen sneller aan. Mooi! En door de interessante informatie die jij blijft delen, blijven ze ook verbonden bij jouw bedrijf. 


De 4 lagen van onze Lasagne:

  • Aandacht: opvallen, op het netvlies komen, zichtbaar zijn
  • Overtuigen: informeren, verhalen vertellen
  • Actie: een aanbod doen dat past
  • Behoud: waard zijn om te blijven volgen
Klinkt onze aanpak jou goed in de oren? Wil je eens proeven hoe onze samenwerking in de praktijk in z'n werk gaat? Reserveer dan een gratis 30 minuten Marketing Inspiratie Sessie. Je zit nergens aan vast en krijgt van ons een mooi presentje: tips waarmee je direct jouw marketing kunt verbeteren. Wil je langer met ons samenwerken? Dan praten we graag verder over de mogelijkheden.