horeca-marketing-boost
Horeca Marketing Boost

Geef jouw bedrijf een boost met gerichte marketing

ondanks beperkende overheidsmaatregelen

Meer informatie

Maak gedurende 3 maanden een herstart met jouw marketing. Zet jouw bedrijf online optimaal op de kaart en geef jouw bedrijf een boost met gerichte marketing, ondanks de beperkingen die de overheid oplegt. 
 
Met professionele foodfotografie en videografie én gerichte online advertentiecampagnes bereik je de juiste mensen, zodat je meer grip krijgt op jouw omzet. We zorgen voor een optimale zichtbaarheid, vertellen de verhalen die bij jouw bedrijf passen én genereren gasten in de vorm van reserveringen en binnenlopers.


Leads to Bookings en Kelly's Foodstories bundelen voor jou hun krachten.

Dit krijg je:

  • Elke dag zichtbaar bij jouw doelgroepen met pakkende advertenties op Facebook en Instagram
  • 3x een 7-daagse actiecampagne op Facebook en Instagram om bijvoorbeeld een speciaal menu te promoten
  • Twee social media berichten per week (Facebook en/of Instagram)
  • Wekelijks rapport van alle online activiteiten
  • Update van jouw Facebook bedrijfspagina en Instagram bio
  • 2 uur foodfotografie op locatie + bewerking van de foto's
  • Zeker 40 HR-foto's met sfeer, gerechten, interieur die gebruikt worden in social media en advertenties
  • EXTRA: Social media promotievideo (voor omslagvideo, Facebook bericht en Instagram post)


Kortom: je geeft een enorme boost aan jouw zaak. En onze professionals ontzorgen jou hierin.


Corona-Proof Horecamarketing

Samen met jou - en jouw medewerkers - zorgen we dat jouw online zichtbaarheid op orde is, ondanks de corona crisis en de beperkende overheidsmaatregelen die jou weer voor nieuwe uitdagingen stellen. Nu en in de toekomst. 

Dit vertellen onze klanten:

"Het is en blijft succesvol"
“De samenwerking is vanaf dag 1 prettig, informeel en resultaatgericht. Direct zagen we resultaat en ook al werken we nu al 1,5 jaar samen, nog steeds komen er nieuwe gasten binnen via social media. Het is en blijft succesvol!” Aan het woord is Pim, samen met vrouw Tabitha eigenaar van Portugees Restaurant Carrico's in Sittard.


Medio november 2018 is Portugees restaurant Carrico’s in Sittard geopend. Na een goede start werd duidelijk dat je als restaurant toch echt continu aan je naamsbekendheid zult moeten blijven werken.


Als mensen niet weten dat je bestaat en wat je te bieden hebt, zullen ze ook niet bij jou langskomen. Zo krijg je niet de groei in gasten die jouw bedrijf succesvol kan maken.


Aangezien het bij Pim en Tabitha aan social media kennis en tijd ontbrak, was uitbesteden de beste oplossing.


Dit zijn de twee belangrijkste redenen waarom er voor Leads to Bookings is gekozen:


  • Persoonlijke aanpak, er wordt echt samengewerkt en maatwerk geleverd.

  • Lage kosten, wel zo handig bij een pas gestarte zaak.

Het belangrijkste resultaat is, dat er sinds de start van de samenwerking een toename is van 41% in online reserveringen. De social media marketing draagt zo bij aan het succes van dit restaurant, dat uitblinkt in kwaliteit, gastvrijheid en authenticiteit. 


Restaurant Carrico's Sittard
Pim en Tabitha - Eigenaren Portugees Restaurant Carrico's te Sittard
"Ze heeft precies vastgelegd wat we wilden weergeven en uitstralen"
“Een hele fijne samenwerking met Kelly gehad. Ze heeft precies vastgelegd wat we wilde weergeven en uitstralen; mooie sfeerimpressies van ons terras in combinatie met enkele lunchgerechten van ons. De foto’s zijn prachtig geworden en werden afgeleverd via WeTransfer zodat zelfs een leek ze makkelijk en snel kan gebruiken voor de eigen socials, website of drukwerk. Ik beveel Kelly’s Foodstories zeker aan bij collega horeca en food ondernemers!’’ zo zegt Paulien, eigenaar van lunchroom de Bongerd in Valkenburg.


Lunchroom de Bongerd kampte net zoals alle andere horeca ondernemers met de beperkingen en uitdagingen die de Corona crisis met zich mee heeft gebracht. Kelly’s Foodstories heeft op dat moment voor Lunchroom de Bongerd het Moederdag bezorg ontbijt gefotografeerd, zodat dit vervolgens via social media goed en aantrekkelijk gepromoot kon worden. Het Moederdag bezorg ontbijt van Lunchroom de Bongerd was een groot succes! 


Vervolgens ontstond de uitdaging dat het terras breder opgezet moest worden zodat gasten voldoende afstand tot elkaar kon houden.Er moest duidelijk gecommuniceerd worden over het feit dat het weer mogelijk was om bij Lunchroom de Bongerd veilig op het terras te komen genieten van een heerlijk ontbijt of lunch. 


Door de inzet van professionele foodfotografie die past bij het concept en de huisstijl van Lunchroom de Bongerd inspireert de lunchroom nu online al gasten om een bezoekje te brengen. Ze krijgen hierdoor vooraf al een goed beeld van de beleving die Lunchroom de Bongerd te bieden heeft. 


Kelly's Foodstories
Paulien – Lunchroom de Bongerd te Valkenburg
"We hebben nu veel nieuwe gasten"
“Waar ik in het begin nog wel eens twijfelde of Social Media wel echt nodig is, weet ik nu dat ik niet meer zonder zou willen. Het heeft me al zoveel nieuwe gasten opgeleverd, geen kortingen, gewoon investeren in je eigen zaak en merk. Dat zorgt voor resultaat op de lange termijn!”, zo vertelt Dimitri, eigenaar van Grieks Restaurant Athene in Gulpen.


Sinds de start van Leads to Bookings werken wij samen aan het gemeenschappelijke doel, Grieks Restaurant Athene on- en offline goed op de kaart zetten. Door middel van interactieve en doelgroepgerichte berichten en advertenties is onder meer het volgende bereikt:


  • Naamsbekendheid en bereik vergroot

  • Enorme verhoging interactie met volgers

  • Toename van aantal recensies 

  • UItbreiding (terugkerend) klantenbestand

  • Afhaal- en bezorgservice met succes gepromoot tijdens de Covid-19 maatregelen

  • Wekelijks 10-25 reserveringen via social media campagnes

Dimitri: “ Doordat Leads to Bookings snel en proactief werkt, hebben we snel kunnen schakelen toen in Maart 2020 het restaurant vanuit overheidswege dicht moest. Door direct de campagnes aan te passen, waarbij meerdere berichten en advertenties op het afhalen en bezorgen van gerechten ingezet werden, heeft de zaak gewoon door kunnen draaien. Bijkomend voordeel is dat we nu veel nieuwe gasten hebben en dat meer mensen blijven afhalen!“


ervaring met leads to bookings
Dimitri - Eigenaar Grieks Restaurant Athene te Gulpen

Zet nu de stap!

Voor € 350,- per maand krijg je professionele beelden en professionele social media campagnes.

Horeca Marketing Boost

Horeca Marketing Boost is een samenwerking tussen Leads to Bookings en Kelly's Foodstories.

Alle prijzen zijn exclusief 21% BTW en exclusief advertentie uitgaven.